2011. március 16., szerda

Koktél könyvjelző / Cocktail bookmark



Jó néhány könyvvel ezelőtt elterveztem már, hogy csinálok egy könyvjelzőt, vettem is gyorsan alapot (még októberben :), de mindig közbejött valami, vagy nem tudtam eldönteni, hogy milyen is legyen.
Most viszont végre neki álltam és hipp-hopp készen is lett. :)

Ezt a könyvet (Ízek, imák, szerelmek) pedig csak ajánlani tudom, nagyon jó. Eredetileg nem akartam megnézni a filmet, de amikor névnapomra kaptam könyvben és elolvastam a hátulján az ajánlóját, egyből tudtam, hogy el kell olvasnom. Alig tudom letenni, néha komoly dilemmában vagyok, hogy olvassak vagy gyöngyöt fűzzek :DD
( A filmet még azóta sem láttam, de most már kíváncsi vagyok, csak előbb kiolvasom :)

1 megjegyzés:

Rossana Virò írta...

nagyon szép elegáns

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...