2011. január 8., szombat

Óriás virág / Giant Flower


Tegnap este végre az utolsó simításokra is sor került a már lassan 2 hónapja készülő virágomon.
Persze hipp-hopp kész lehetett volna, a közepe és a virágszirmok nagy része meg is volt az első nap, és a maradék szirom is egy másik nap (pár hét különbséggel :) 
De az összevarrás kicsit kifogott rajtam. Első nekifutásra ugyanis a pici szirmokból vagy csak 5 vagy 7 fér volna rá.... De nekem meg 6 szirmom volt :D
Így hát megint hagytam egy kicsit pihenni. Legközelebb már sikerült viszonylag jól elosztani a 6 szirmot és már csak díszíteni kellett.

Terveim szerint nyaklánc lesz belőle, horgolt nyakpánttal, ami még készülő félben van.
De muszáj volt már megmutatnom a virágot!! :) Ha minden jól megy, a jövő héten már végleges alakjában tudom feltenni róla a képet. 

Néhány adat: A közepe 18 mm-es rivoli és az átmérője 8,5 cm :)


4 megjegyzés:

Maya írta...

Húha, ez tényleg gigantikus és nagyon szép, gratulálok a kitartásodhoz!!

Angi írta...

Köszönöm :)

Cimbilimbi írta...

Hű, csodálatosan szépséges! Mostanában találtam rá erre a mintára, keresgéltem sok fotót, és messze-messze a tied tetszik a legjobban, igaziként domborodnak a szirmaid :) Gyönyörű!

Gwenbeads írta...

This is so beautiful I love the way all of the different shades of pale pink look together.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...